Saturday, January 1, 2011

Yeni yila merhaba

Bugun yakin aile dostlarimizla uzun suredir kayma planimizi gercekllestirebildik, aslinda iki gundur acayip sekilde gribim burnumdan muslukdan akarcasina su geliyor ama biletleri gecen haftadan ayarlamistik , aslinda dun gidecek idik, biraz daha dinlenip iyi olayim diye bugune erteledikiyikide oyle yapmisiz. Sabah gun dogmadan erkenden yollara dustuk. Bostona 130 mil ( 2.5 saat )mesafede bir yer oldugundan gunu birlik gitmeye karar vermistik .Walla herkese tavsiye ederim.Ilk basda cok zor gelsede 1-2 saatlik ozel dersden sonra hemen randiman aliniyor, ice skate gibi degil bence, daha kolay oldugunu dusunuyorum yaptikdan sonra.Cok eglendik cook. Ozellikle oglusum o kadar dustuki, her dususunde anne birseyim yok cok egleniyorum diye belirtti devam edeyim diye :))

Ilk denemelerimize baslarken

Baba ve ogul

Bu resim gecen haftadan , gun dogumu

4 comments:

  1. merhaba esma! blogunu yunkabu aracılığı ile keşfetmiştim. rica etsem linki aşağıda verdiğim yazımı okuyup bana biraz tavsiye verebilir misin? :)
    http://kucukkizindunyasi.blogspot.com/2011/01/yol-hazrlklar.html

    sevgiler!

    ReplyDelete
  2. Selam Kucuk kiz, yazdim blogunuza ,ama en kisa zamanda chat ( skypeden veya gmail chat den ) den yazisalim derim ben soru cevab seklinde.. diyecegim su ki burda hersey var yani turk marketlerinde arap marketlerinde rus marketlerinde bildigimiz rize cayini bulabiliyorsunuz , yerinizi yani kilo hakkinizi evdekileri yani elde olanlari getirin ekstra para harcamayin derim cunku eger kilo hakkinida gecerseniz astari yuzunu geciyor. yani burda verdiginiz o paraciklarinizla aynilarindan bulabilirsiniz diyorum. coook kolayliklar diliyorum

    ReplyDelete
  3. Cok keyifli gecmis hafta sonunuz:) Resimler sahane!
    Sevgiler

    ReplyDelete
  4. Cok tesekkurler, bende sizin resimlerinize baktim , cook guzeller//

    ReplyDelete