Monday, January 10, 2011

SAID'CIGIN COSDUGU AN

7 comments:

  1. Selam kucuk kiz, merak ediyorum ne yaptin hazirlandinmi ..Allah kolayliklar versin sana..sevinc huzun hepsi bir arada yasaniyor son haftalar.. ama tahminim su an daha cok heyecan ve gerginlik vardir .ilk gidisinden dolayi. buralarda bir gun bakarsin gorusurz ne dersin ?:)
    bizim bu ogalnin cekimi gecen aksam burdaki bekar kizlarin duzenledigi karaoke yarismasindan, onlar yarisirken bizimkide oynamaya basladi ablalari saskinlikla seyrettiler ama bende cok sasirdim, evde hic gormemistim bu oyunlarini :)
    hadi sana coook kolay gelsin kucuk kiz

    ReplyDelete
  2. Esma , cooook sirin ya! Masallah... Butun kurtlarini dokmus bizim oglan kultur merkezinde:)
    sevgiler
    Seyhan

    ReplyDelete
  3. bekar kızlar mı? kültür merkezi mi?karaoke mi? Maşallah, ne güzeel... benim gideceğim yerde bi iki Türk "teyze" varmış sadece :)
    yakın olsaydık keşke.. İnşallah yazın oraları gezmeye geldiğimizde görüşmeyi çok isterim esmacım.
    ben de bu haftasonu işi bırakıp ciddi ciddi toparlanmaya başlıyorum inş. saolasın iyi dileklerin için de. :)

    ReplyDelete
  4. esma super oynamis ya, yarin aksam gelince biz de isteriz bu performansi ona gore:))

    ReplyDelete