Saturday, January 8, 2011

Ordan Burdan


Biz oglusla Chicago dan Boston'a tasindikdan sonra iyice New york lu olduk. Hep bir bahane ile kaciyoruz.
Boston 'da maalesef :) turk konsoloslugu halen yok ( yakinda hizmete acilcakmis -konsolosumuz atanmis duyumlara gore-) Eee bizimde yani benim de kucuk bir isim olunca, oglum ve iki arkadas ile aldik New yorkun yolunu . Eee o kadar yol aliyoruz gitmisken gezelim bari dedik ,kalmaya yerde ayarladik bir gece yetmez iki gece anca dedik vee sabahin 5 inde yola cikdik..
Bunlarin hepsi araligin son haftasina ait..


Bu otobusu New York'un Cin mahallesinde gorduk .

Said in legolardan yapilmis sevdigi bir kahraman

Bu aralar gitgide icimde al beni dedirten Camera

4 comments:

  1. Esma siz manhattan'a benden cok gidiyorsunuz desene:)) Zaten simdilerde havalar da soguk hic cesaret edemiyorum 2 canavarla oralara.Birde oglumda astim da olunca korkuyorum usutmesinden(
    cok keyifli bir gezi olmus.
    sevgiler

    ReplyDelete
  2. Ya ben New york 'u sevdim, Istanbullu olup oraya benzetmemdenmi dir tam bilmiyorum ama magaza gezmesini disardaki cafe ( bizdeki cay bahcesi gibi ) kalabalikligini hep sevmisimdir.. Bahara dogru geldigimizde belki gorusuruz oralarda ne dersin ? New Jersey tarafindami yasiyorsunuz?

    ReplyDelete
  3. bende Istanbul'luyum:) ben Esenler'den sen nereden???
    (ama esimle aldigimiz ev Avcilar'dan) Onun icin Istanbul'dan gelenler ny.a daha cabuk adapte oluyorlar. Diger illerden gelen bircok arkadasim aradan yillar gecmesine karsin alisamadiklarini soyluyorlar.

    manhattan bize ferry ile 20 dk. uzaklikta.
    Staten island da yasiyorum simdilik.
    simdilik diyorum cunku eskiden oldugu gibi Brooklyn de oturmak istiyoruz ve kafamiza uygun bir ev ariyoruz. Kismet hayirlisi ile insallah.
    bende isterim havalar isininca bulusmayi, gorusmeyi, tanismayi.
    saglicakla kal

    ReplyDelete
  4. Yaa inanmiyorum dunya kucuk buna denir.. Bizimkilerde bagcilarda oturuyorlar , eminimki biliyorsundur, cunku cok yakin esenlere..

    Demek Brooklyn tarafina gecmek istiyrsunuz , ben oralari henuz kesfedemedim ama bahara bol bol zamanayircam ins.
    eger bostona gelmeyi dusunurseniz muhakak haberim olsun ,misafirim olursunuz..
    sevgiler

    ReplyDelete