Friday, June 8, 2012

Son 10 gun

Bugun oglumun sinifinda toplanti var di , anne ve babalara tum yil yaptiklari onemli aktiviteleri dosya icinde her cocuk anne ve babasina anlatti .. Cok hosuma gitti , o kucucuk parmakalri akli ile neler anlatti neler.. Bir cogunu Turkiyede uygulayabilirmiyim ogretmenlik yaparken diye resimledim..
Icim de bir his var ki anlamlandiramiyorum , aci , sevinc , heyecan , huzun hepsini kapsiyor.
Ogulum okulundan  kendi isimize gelirken ins hersey iyi olacak diye diye kendimi telkin eder halde buldum bir an. Korkuyorum , aslinda geri donmekden coook eminim alternatifi yok kalamam ama kirilmalardan korkuyorum en cok sanirsam.. Turkiye min duzenine kendimi alistirdim yani herseye ok ama sevdiklerim ailem arkadaslarim sanki  nasil diyeyim beklentilerimi cook yuksek tutumadim ins diyorum .. dua edin olurmu ..
Demin ( su an is yerimden lab dan yaziyorum bu post u) burda 17 yildir asistanlik yapmis Rus kokenli Luba  bana kucucuk bir el yapimi brons getirmis bunu kullanirken beni hatirla dedi sarildi, agladim inanamiyorum kendime ,yanlis anlasilmasin aglamaya meyilli biriryim ama ben bu bayandan hic hazetmem ,dusunun halimi onu bile animsayacagim  ve belkide ozleyecegim.. Biraz sonra yemek arasinda benim icin duzenlenmis ica cream party yapilcakmis , koridorda goren sariliyor , Oooo Esma i will miss you, deniliyor .. Bazilarinin samimiyetine inanaiyorum ama bu Amerika daki ikrah gelen seylerden biride cooook yapmacik gulusler ve konusmalar.. Neyse bunlari konusursam uzar..





bugun biraz once cep telefnumla bikac resim cektim . Ilerde bakinca animsarim  ve  sizede gostereyim istedim..

6 comments:

  1. Hayaliniz gerceklesiyormus bi yerde de. Donusunuz umdugunuzdan daha da fazla guzelliklere kapi acar ins hayatinizda. Gonlunuzu ferah etsin Rabbim, razi olduklariyla ve sevdikleriyle sizi karsilastirsin her daim ve de sizi de razi olanlardan kilsin ins. Bi gun bunlari kendime de soyleyebilirim umidiyle Kolay gelsin size...

    ReplyDelete
    Replies
    1. cook guzel dua etmissiniz ,cok saolun , rabbim hayirlisi ise sizlerede nasip etsin..

      Delete
  2. canim tel.da da soyldigim gibi hakkinizda hayirlisi olsun... yolunuz ve gonlunuz hep guzelliklerle dolsun...

    ReplyDelete
  3. Canıım Esmam, çok şeyin farkındasın ya , iyi olacak inşallah. Beklentilerimi bile yüksek tutmadım inşaallah diyorsun bence budur işin sırrı. Ben bu seyahatlerde birşeyi çok derinden hissettim: faniliği.. nereye gidersem gideyim içimdeki o derin hissi atamadığımı farkettim daha doğrusu çok yakinen hissettim.

    Geldim İskoçyaya İstanbul şarkısı duydum öyle hislendim ki.. ki geleli ne kadar oldu ki.. ama hislendiğim neydi biliyor musun; orada bile duramayışım, yani aslında (tam anlatamıyorum) hissettiğim burada mutlak huzur yok. mutlak mutluluk da. O yüzden bir yere kök salmak huzurdan ziyade hüzün ve hatta acı veriyor bana.. neyse bunlar içimde gidip gelen düşünceler toparlayamıyorum henüz..

    Bir de senin güncelleşti,rmelerin neden gözükmemiş bende :(

    yazılarınından ablam bahsedince döndüm geldim ancak

    bir de ben kendi blogumdan sana link vermedim. Çok kişinin ulaşmasının verdiği çekingenlik hissi demiştin hani.. ben de ona binaen linksiz yazdım ismini..

    bir de bugün okudum şunu: gıyabi dua makbulmuş evet ama en çabuk kabul olunan duaymış aynı zamanda..

    Allah her daim yar ve yardımcınız olsun. Hayallerinden ötesini kat be katıyla versin Rabbim size inşaallah hayırlısıyla tabii.. İnşaallah iyi ki dönmüşüm diyesiniz her daim , hepiniz. İnşallah.. Bir karar vermişsin sebepsiz değildir muhakkak, iyi olacak iyyi olacak inşallah..

    Allah'a emanet olun. Sımsıkı sarılıyorum sana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :(( ya deli annem aglattin beni , ne bilim bu halimi en son nohusa doneminde hatirliyorum, herseye aglar oldum.. Yaa hakikaten rabbim denk getiryor bir sekilde sizlerle tanismayi ve diyorumki rabbim beni cook seviyor ..iyiki varsiniz ..
      blogunu iphonumdan takip ediyorum bu ara ve gordum dedigini gorur gormezde dedim ne ince biri bu deli anne..:)) saidimin yuzunu vs hepsi inan incelik..
      hersey icin dualarin icin , hakikaten bana yaptgn iyilkler icin allah senden razi olsun, dar gununde senin gibi insanlarla karsilastrsin sanada ..

      Delete