Monday, January 31, 2011

Bol resimli post














5 comments:

  1. hepsi coooook guzeeeel. Ama 2.foto arastirmaci Said misali olan benim favorim:) Masallah subhanallah...
    sevgilerimle
    Seyhan

    ReplyDelete
  2. yorum gonderdim guya ama uctu nereye bilmiyorum :)

    Komsu varmis burada:) Boston u severim duzenli ve sakin bir sehir.

    Fotograflar dan guzel bir gecirdigini belli oluyor.

    ReplyDelete
  3. Saolasin Seyhan ablasi, o resimde Turkiye ile Boston arasindaki mesafenin buyuklugune bakiyordu, ona gore cok yakin mis :))
    Hosgeldin New York dan arkadas,, eger yolunuz olurda duserse gorusmek dilegiyle diyorum, Boston sehri gercekten nezih bir sehir ( pahaliligi can yaksada) gezilmesi gerekn bir sehir diyorum ama New york ama hepsinden ayri

    ReplyDelete
  4. biz türkiyede kar'a hasretiz :)

    nerdeyse yağsa müzeye koyucaz o derece yani

    ReplyDelete
  5. Merhaba hosgeldin Muhabbetsonrasi, Turkiye desin herhalde..Burda Amerika da hele de Boston da aylardir kar kalkmadi YERDEN, kaldirim ve yollar arasindaki kisimlarda biriken kar birikintisi boyum kadar desem az olur.. Artik skldk gercekten ,yaz gelse bir an once..

    ReplyDelete