Sunday, November 14, 2010

Uzun Hafta Sonu



Cuma aksami is cikisi shuttle da ( servisde ) iken , uzun suredir istedigim yani karar alip da bir turlu baslamayi beceremedigim
isleri dusunmeye basladim. Epey uzun bir suredir umutsuz karamsar , en onemliside - beni psikolojik olarak rahatsiz eden - kendim icin yasamadigimi dusunmem beni iyice mutsuzluga goturmeye basladi, iste o anlardan bir an idi bu kisacik kendimle basbasa kaldigim yolculukda.

Daha oncesinde ki aldigim lezzeti alabilmek icin haftasonlari yani sadece cumartesi gunleri gonullu ogretmenlik teklifini kabul emis idim, bir kac hafta oldu baslayali ama tam istedigim lezzeti ordan da bbulamadim sanki.. Biraz daha zaman vermeliyim diye kendimi avundurdum.

Sonra cumartesi aksami bir arkadasimla konusurken konusurken neden biz hafta sonlari kosuya giderek kendimize zaman ayirmiyoruz dedik ve bunu da askida kalmamasini istedigimden israr la dinlenmeyi hayal ettigim tek sabah erkenden kalkip planladigimiz gibi herseyi ayarlayip ve o kendime zaman ayir Esma ic sesimden kurtuldum .. Gercekten kostukca yuzumdeki kaslar acildi, terledikce gulumsedim. Ayrilirken bunu her pazar sabahi yapalim diye sozleserek arildik. Gercekten cok mutlu oldum, sporun stresi atmanin yani sira kendimce bir zinciri kirdigimi dusunerekden daha da mutlu oldum.
Eve geldigimde artik 3 saat lik sporun arkasindan guzelce bir dus ile koltuga yapisirm diye dusunurken esim ve ailecek gorusdugumuz arkadaslar havalar iyice sogumadan coktandir gidelim denilen ormanliga yuruyuse gidelim denilince gulumseyerek de tamam dedim. Iicimden dedimki Allah'IM cok mu istedim spor yapabilecegim zamani ayarlamayi nasip et diye :))
Iste bu hafta sonu benim icin insaalah yeni bir baslangic olur ( daha cook yapmak istedigim hayallerim var )

1 comment:

  1. bence cok guzel bir yontem. insanin kendi hayatina gunluk alisilmisin disinda biseyler katmasi, ona yeni pencerelr acacagi kanaatindeyim. bazen arabayla gittigim yollari, yuruyerek gittigimde bile cok farkli geliyo. O yuzden odamdaki yatagin, dolabin yerini bile iki, uc ayda bir degistiririm. Amac monotonluktan kurtulmak.

    ReplyDelete