Monday, November 15, 2010

Bir buruk bayram daha

Eskiden; eteğimle yatardım,kazağımla.. Dantelli çorabımı kordum baş ucuma ayakkabılarmla birlikte.. Yeni alınmış geceliğimle, yumardım sımsıkı gözlerimi.. Hemen uykuya dalayım da bir an önce sabahı yapıym diye :). Yine aynı bir heyecanla uyanırdm.. Şimdi ise aksam is donusu kosturarak oglusa ayni heyecani tattirarak almaya calisir halde buldum kendimi...Ona cic elbiseler alarakdan bayramlik kavramini hissetdirmeye calisdim baktim olmuyo uzun suredir istedigi kol saatini alinca cok sevindi , iyiki bayram yarn diye sevindi kuzum.... Yeni heyecnlarn doğması dileğyle..

( Resmi cook begendim, ben 7 -8 yaslarinda iken bana alinmis bir bayramlik ayakkabilarimi hatirlatti, by meltem sozer den , ellerine saglik Meltem hnm.)

Annemin sarmasi , ablamin ev baklavası :(( cok ozledim , ozledigim tatli degil sarma degil annemin hazirlayisi topluca yiyisimiz ....Ayrı geçirdiğimiz bir bayram daha Canım ailem ,arkadaşlarım,özlem duyduğum herkes, Hepinizin bayramı mübarek olsun...Rabbim birlikte geçireceğimiz nice güzel bayramlar göstersin.

No comments:

Post a Comment